تخفیف ویژه برای صافکاری بیش از یه قسمت خودرو تا 2 میلیون تومان برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید یا درخواست اعزام کارشناس
منتشر شده در: صافکاری خودرو
5/5 - (10 امتیاز)

پراید یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی در میان جوانان است. ازاین‌رو خیلی شاهد مدل‌های مختلف آن در سطح شهرها هستیم و طبیعتا گاهی اوقات این خودروها دچار حوادث و تصادفاتی‌ می‌شوند. در اثر این تصادفات ممکن است گلگیر پراید و یا سایر قسمت‌های آن آسیب ببیند و به صافکاری نیاز پیدا کند. قیمت صافکاری این خودرو را میزان خسارت وارد شده بر آن مشخص‌ می‌کند که‌ می‌تواند از چند صدهزار تومان تا چند صد میلیون تومان متغیر باشد.

 اگر‌ می‌خواهید در مورد هزینه صافکاری گلگیر پراید اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

در چه مواقعی گلگیر پراید به صافکاری نیاز دارد؟

در مراکز تخصصی صافکاری یکی از خودروهایی که درخواست صافکاری آن خیلی زیاد ثبت‌ می‌شود پراید است. صافکاری گلگیر پراید در مواقعی صورت‌ می‌گیرد که بدنه خودرو در اثر ضربه یا تصادف آسیب جزئی دیده باشد که بتوان به این روش آن را برطرف نمود. اما در برخی از مواقع شدت آسیب به حدی زیاد است که نمی‌توان از طریق دستگاه مکش یا حرارت دادن آن را اصلاح نمود. بلکه به تعویض قطعه نیاز است که هزینه بیشتری را برای مالک خودرو در پی خواهد داشت.

 لازم است که اشاره کنیم هزینه صافکاری گلگیر پراید با قیمت صافکاری سایر قسمت‌های آن متفاوت است. ازاین‌رو نیاز است که برای اطلاع از هزینه دقیق صافکاری گلگیر به صورت حضوری به مرکز مد نظر مراجعه نمایید و یا اینکه یک عکس از قسمت آسیب دیده پراید خود را برای صافکار ارسال نمایید. 

چه عواملی در تعیین قیمت صافکاری پراید موثر هستند؟

در تعیین هزینه صافکاری گلگیر پراید عوامل متعددی نقش دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها‌ می‌توان به انواع دستگاه صافکاری که در مراکز مختلف استفاده‌ می‌شود اشاره نمود. علاوه بر این شدت آسیب دیدگی خودرو، نوع صافکاری با رنگ یا بدون رنگ، گلگیر جلو یا عقب، ابزارهایی که برای صافکاری نیاز است و همچنین میزان دستمزد و اجرت صافکار نیز هزینه نهایی صافکاری را تحت تاثیر قرار‌ می‌دهند. 

برای مراکز صافکاری خودرو نیز هر ساله همانند سایر اصناف از طرف اتحادیه صافکاری و نقاشی خودرو یک نرخ‌نامه صادر‌ می‌شود که باید بر اساس آن عمل نمایند و از مشتریان خود هزینه دریافت کنند. قیمت صافکاری با توجه به میزان کاری که بر روی ماشین انجام‌ می‌شود‌ می‌تواند از این نرخ مقداری کمتر یا بیشتر باشد. بنابراین هزینه صافکاری گلگیر پراید در مراکز مختلف متفاوت است و یکسان نخواهد بود.

هزینه صافکاری گلگیر خودرو در محل

برخی از مراکز صافکاری و نقاشی خودرو خدمات متنوع و بی‌نظیری را ارائه‌ می‌دهند که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها خدمات در محل است. به این ترتیب هنگامی که خودرو آسیب‌ می‌بیند دیگر نیازی نیست که فرد آن را تا تعمیرگاه ببرد و منتظر بماند تا یکی از نیروهای صافکاری فرآیند تعمیر آن را شروع کند. بلکه‌ می‌تواند به مرکز مد نظر درخواست صافکاری گلگیر پراید در محل بدهد که طبیعا هزینه بالاتری دارد. از جمله خدماتی که توسط این مراکز در محل ارائه‌ می‌شوند‌ می‌توان به احیای رنگ آینه‌های بغل، پولیش و وکس خودرو، تعویض سپر، صافکاری و نقاشی انواع خودرو اشاره نمود.

هزینه نقاشی گلگیر خودرو در محل

گاهی اوقات میزان آسیب دیدگی گلگیر خودرو به قدری است که با صافکاری بدون رنگ نمی‎توان مشکل را برطرف نمود و باید صافکاری با رنگ یا همان نقاشی خودرو انجام شود. هزینه نقاشی گلگیر با توجه به نوع خودرو، رنگ خودرو متفاوت خواهد بود. 

تفاوت‌های قیمتی در بین رنگ خودروها برای صافکاری و نقاشی خیلی زیاد است و هر چقدر که یک خودرو رنگ دقیق‌تری داشته باشد هزینه خدماتی که نیاز دارد نیز بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال سفید و سیاه از ارزان‌ترین رنگ‌های موجود در بازار هستند و رنگ‌هایی مانند قرمز، صورتی، آبی و بنفش به دلیل کمیاب بودن هزینه نقاشی خودروهایی به این رنگ‌ها نسبت به سایر خودروها بیشتر‌ می‌شود.   

علاوه بر این دستمزد تمامی نقاشان نیز یکسان نیست. بنابراین برای دریافت خدمات صافکاری و نقاشی گلگیر در محل حتما باید یک مرکز معتبر که نرخنامه اتحادیه را رعایت‌ می‌نماید و دارای نیروهای متخصص و حرفه‌ای و به روزترین تجهیزات است را انتخاب نمود؛ تا به این ترتیب بتوان با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه به نتایج مورد انتظار دست یافت.

هزینه رنگ کامل پراید در سال 1402 چقدر است؟

به طور کلی هزینه رنگ کامل پراید در سال 1402 بر اساس محاسباتی که اتحادیه تعیین‌ می‌کند مشخص‌ می‌شود. البته همانطور که اشاره شد عوامل دیگری نیز در این میزان هزینه نقش دارند که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به میزان تخصص و مهارت نقاش، میزان آسیب وارد شده به خودرو و کیفیت رنگی که مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد اشاره نمود. 

سخن پایانی

پراید یکی از خودروهای مصرفی در بازار کشور است که خریداران بسیاری دارد. یکی از دغدغه‌های رانندگان پراید پس از تصادفات این است که بتوانند خودرو را مانند روز اول نمایند. این مسئله تا حدودی امکان‌پذیر است البته به شرط آنکه توسط یک نقاش و صافکاری حرفه‌ای انجام شود. هزینه صافکاری گلگیر خودرو نیز همانند سایر بخش‌های این ماشین از سوی اتحادیه تعیین شده اما نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن اعلام نمود و تنها پس از بررسی خودرو توسط صافکار امکان تعیین هزینه نهایی صافکاری آن وجود دارد. بنابراین به شما پیشنهاد‌ می‌کنیم برای کنترل هزینه‌های خود و صافکاری خودرو به صورت کاملا تمیز و حرفه‌ای حتما یک مرکز معتبر با نیروهای متخصص را انتخاب کنید.

سوالات متداول

  • برای صافکاری گلگیر خودرو به چه مرکزی مراجعه کنیم؟

برای جلوگیری از افت قیمت خودرو هنگام خرید و فروش باید صافکاری آن به صورت کاملا حرفه‌ای و بدون عیب و نقص انجام شود. ازاین‌رو بهتر است که مرکز صافکاری و نقاشی را انتخاب نمایید که نیروهای مجرب و ماهری دارد و بهترین خدمات ممکن را بر اساس نرخ اتحادیه ارائه‌ می‌دهد.

  • نقاشی خودرو پراید هزینه بیشتری دارد یا صافکاری بدون رنگ؟

در صورتی که میزان آسیب دیدگی گلگیر پراید یا سایر قسمت‌های آن خیلی زیاد نباشد‌ می‌توان با پرداخت هزینه کمتر و با استفاده از صافکاری بدون رنگ مشکل را رفع نمود. اما در مواقعی که خودرو به شدت آسیب دیده تنها از نقاشی و صافکاری معمولی‌ می‌توان برای اصلاح عیوب آن استفاده نمود که با توجه به میزان کاری که روی ماشین انجام‌ می‌شود هزینه آن بیشتر خواهد بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید