تخفیف ویژه برای صافکاری بیش از یه قسمت خودرو تا 2 میلیون تومان برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید یا درخواست اعزام کارشناس
منتشر شده در: صافکاری خودرو
4/5 - (3 امتیاز)

گاهی اوقات خودرو به دلیل تصادف و یا هر اتفاق دیگری صدمه می‌بیند و در چنین شرایطی یافتن یک مرکز صافکاری خودرو حرفه‌ای که قیمت مناسبی نیز داشته باشد بسیار دشوار است. هزینه صافکاری خودرو 206 در مراکز مختلف متفاوت است و این مسئله به مهارت و تخصص صافکار و عوامل دیگری مانند مدل ماشین و قطعه‌ای که آسیب دیده مربوط می‌شود. ازاین‌رو مالکین خودرو 206 که گلگیر و یا سایر بخش‌های خودرو آنها به صافکاری نیاز دارد باید در جستجوی یک مرکز معتبر باشند تا بتوانند با هزینه‌ای مقرون به صرفه خودرو خود را دقیقا به شکل روز اول تغییر دهند. با توجه به اهمیت موضوع هزینه صافکاری گلگیر 206 برای رانندگان این خودروها، در ادامه این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم و پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

صافکاری گلگیر جلو و عقب 206

یکی از رایج‌ترین آسیب‌هایی که در حین تصادف در خودروهای پژو 206 شاهد آن هستیم وارد شدن ضربه به گلگیرهای جلو و عقب آن است. برای صافکاری گلگیر های 206 از روش‌ها و دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود، که از کاربردی‌ترین و بهترین آنها می‌توان به دستگاه صافکاری مغناطیسی اشاره نمود. 

در این نوع صافکاری از دستگاه هاتباکس برای قسمت‌های آسیب دیده خودرو استفاده می‌کنند و از طریق ایجاد امواج و حرارت هدایت حرکت مولکول‌های بدنه خودرو را به نحوی انجام می‌دهند که در نهایت موجب ترمیم بخش‌های آسیب دیده می‌شود. با توجه به بالا بودن هزینه صافکاری گلگیر 206 به این روش، تمامی مراکز صافکاری به این دستگاه مجهز نیستند. 

یکی دیگر از روش‌هایی که برای صافکاری خودرو 206 به کار می‌رود استفاده از چسب حرارتی است، که در آن با حرارت دادن چسب حرارتی قابلیت چسبندگی پیدا کرده و روی قسمت‌های فرورفته خودرو چسبانده می‌شود تا آن را به سمت بیرون بکشد. این روش نیز در مراکز تخصصی بیشتر شاهد استفاده از آن هستیم. به طور کلی اگر می‌خواهید عیوب گلگیر خودرو خود را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن رفع کنید و خودرو را مانند روز اول تحویل بگیرید حتما به مراکز معتبر که خدمات تخصصی ارائه می‌دهند مراجعه نمایید. 

هزینه صافکاری گلگیر 206

میزان هزینه صافکاری گلگیر پژو 206 با توجه به شدت آسیب دیدگی خودرو و نقاط آسیب دیده متفاوت است. به طوری که هزینه صافکاری سر گلگیر با دیگر بخش‌های آن یکسان نیست. همچنین این هزینه در مراکز مختلف نیز بر اساس روش و تجهیزاتی که استفاده می‌کنند، مهارت و دستمزد صافکار متغیر است. اما به طور کلی هزینه صافکاری این بخش از خودرو 206 نسبت به سایر بخش‌های آن چندان بالا نیست. 

صافکاری بدون رنگ گلگیر جلوی پژو ۲۰۶ درتصادفات با صدمه نسبتا جزئی: حدود 300 تا 500 هزار تومان صافکاری بدون رنگ گلگیر عقب پژو ۲۰۶ با صدمه متوسط: حدود 500 تا 600 هزار تومان در سال 1403 می باشد

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در هزینه صافکاری گلگیر 206 اجرت صافکاری است که با توجه به تخصص صافکار و مقدار سختی کار محاسبه می‌شود. همچنین محلی که آسیب دیده نیز نقش مهمی در اجرت صافکاری 206 دارد. به طوری که هزینه صافکاری درب 206 با گلگیر 206 متفاوت است. از آنجایی که برخی از قطعات خودرو در کشور تولید نمی‌شوند و باید وارد شوند نمی‌توان قیمت دقیق و ثابتی را برای هزینه صافکاری خودرو اعلام نمود و این مبلغ متغیر بوده و کاملا به نرخ دلار و ارز بستگی دارد. 

اجرت صافکاری گلگیر 206 در سال 1403 

اجرت و هزینه صافکاری گلگیر 206 در سال 1403 نیز همانند سال‌های قبل توسط اتحادیه نقاشی خودرو تعیین می‌شود. با توجه به این نرخ تمامی مراکز صافکاری موظف هستند که بر اساس آن اجرت صافکاری خودرو را از مشتریان خود دریافت نمایند. 

میزان اجرت صافکاری به طور کلی بر اساس قیمت بادکش صافکاری، هزینه خدمات صافکاری، قیمت لوازم صافکاری بدون رنگ و قیمت اتحادیه مشخص می‌شود. در صورتی که خودرو خیلی آسیب جدی دیده باشد و صافکار زمان و کار بیشتری  را برای رفع ایرادات بدنه خودرو صرف کند قیمت صافکاری خودرو بیشتر خواهد شد. 

با توجه به موارد ذکر شده نیاز است که در انتخاب مرکز صافکاری بیشتر دقت نمایید و به مجموعه‌ای مراجعه کنید که می‌توانید اطمینان حاصل نمایید حتما از نرخ اتحادیه پیروی می‌کند و هزینه بالاتری از شما دریافت نخواهد کرد. به این ترتیب می‌توانید با خیالی آسوده از هزینه‌های صافکاری گلگیر خودرو 206 خود برای تعمیر آن اقدام کنید. 

چگونه بهترین صافکار بدون رنگ 206 را انتخاب کنیم؟

مرکز و فردی را که برای دریافت خدمات صافکاری بدون رنگ گلگیر 206 انتخاب می‌کنید باید از سابقه و مهارت بالایی برخوردار باشد. زیرا مهارت و تجربه صافکار مخصوصا برای صافکاری خودرو جذاب و فانتزی 206 بسیار حائز اهمیت است و باید بتواند از جدیدترین و بهترین تکنیک‌ها استفاده کند و سرعت عمل بالایی داشته باشد تا بتواند عالی‌ترین نتایج را به ارمغان آورد.

بنابراین تنها به شهرت صافکاری توجه نکنید و با کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مراکز صافکاری ، تجهیزاتی که استفاده می‌کنند و خدمات متنوعی که ارائه می‌دهند مناسب‌ترین گزینه که قیمتی منصفانه دارد را انتخاب کنید. 

سخن پایانی

هزینه صافکاری گلگیر 206 و سایر قطعات آن همانند دیگر خودروهای داخلی نسبت به محصولات خارجی خیلی کمتر است. میزان هزینه‌های صافکاری و اجرت صافکار با توجه به مقدار شدت آسیب دیدگی گلگیر خودرو و قسمت‌های دیگری که صدمه دیده‌اند متفاوت است. ازاین‌رو صافکار پس از مشاهده خودرو و ارزیابی شرایط آن و همچنین تجهیزات و روشی که استفاده می‌کند قیمت نهایی را تعیین می‌نماید. بنابراین سعی کنید برای آنکه خودرو را پس از صافکاری مانند روز اول تحویل بگیرید و هزینه‌های خود را مدیریت کنید، به یک مرکز تخصصی و معتبر صافکاری که بر اساس نرخ اتحادیه خدمات مختلفی ارائه می‌دهد مراجعه نمایید و به این ترتیب از افت قیمت خودرو خود جلوگیری کنید.

سوالات متداول

  • آیا همیشه می‌توان تنها از صافکاری برای رفع آسیب گلگیر 206 استفاده نمود؟

خیر، صافکاری تنها در مواردی که گلگیر آسیب جزئی دیده باشد قابل استفاده است. در مواردی که شدت تصادف خودرو و یا آسیب دیدگی آن خیلی شدید باشد برای رفع نواقص ظاهری آن ممکن است به نقاشی خودرو و یا تعویض گلگیر نیاز باشد. 

  • آیا دقیقا هزینه صافکاری خودرو 206 مطابق نرخ سالانه اتحادیه است؟

خیر، این هزینه دقیقا برای تمامی خودروهای 206 یکسان نیست و می‌تواند گاهی اوقات کمی بیشتر باشد. در واقع میزان تجهیزات و خدماتی که خودرو نیاز دارد تا گلگیر آن همانند اول شود و اجرت صافکار تعیین کننده نرخ نهایی صافکاری گلگیر 206 است.

  • برای صافکاری گلگیر 206 از چه دستگاه هایی استفاده می‌شود؟

برای صافکاری گلگیر و سایر قطعات خودرو از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به صافکاری با دستگاه مکش، با لیزر، با دستگاه هاتباکس، با چسب حرارتی و روش صافکاری بدون رنگ اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید