تخفیف ویژه برای صافکاری بیش از یه قسمت خودرو تا 2 میلیون تومان برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید یا درخواست اعزام کارشناس
منتشر شده در: صافکاری خودرو
Rate this post

تفاوتی ندارد سوار چه خودرویی باشید احتمال تصادف همیشه وجود دارد. در این میان ممکن است برای خودرو پژو 207 درصد تصادفات بیشتر باشد، زیرا این خودرو بیشتر دارای مصارف شهری است و همانطور که مشاهده می‌کنید در شهر میزان تصادفات بیشتر از جاده‌های برون شهری است. پس از حادثه نیز در اکثر مواقع برای آنکه خودرو همانند اول شود به صافکاری نیاز است. گلگیر 207 یکی از بخش‌های آن است که معمولا در تصادفات بیشتر آسیب می‌بیند و هزینه صافکاری آن به یکی از سوالات پرتکرار دارندگان این خودرو محبوب تبدیل شده است. 

اگر می‌خواهید در مورد هزینه صافکاری گلگیر 207 اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 

انواع روش‌های صافکاری خودرو 207

هزینه صافکاری گلگیر 207 و سایر قسمت‌های بدنه این خودرو با توجه به روش صافکاری که مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت است. در واقع این روش با توجه به رنگ خودرو و میزان آسیبی که دیده و عمیق یا سطحی بودن آن انتخاب می‌شود. از جمله روش‌های صافکاری 207 می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • صافکاری با رنگ و نقاشی

در مواقعی که آسیب وارد شده به خودرو خیلی جدی باشد و قطعات به تعویض نیاز داشته باشند معمولا از روش صافکاری با رنگ استفاده می‌شود.

  • صافکاری بدون رنگ یا pdr

در صورتی که میزان خراش و فرورفتگی‌های بدنه خودرو 207 چندان زیاد نباشد از صافکاری بدون رنگ با تجهیزات و تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌شود که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • صافکاری با میله

در این روش صافکاری از میله‌های pdr به منظور رفع فرورفتگی‌های گلگیر و بدنه خودرو 207 استفاده می‌کنند. 

  • صافکاری با لیزر

صافکاری با لیزر یکی از بهترین و گران‌ترین روش‌ها برای صافکاری سطوح خارجی خودروها است که نتایج فوق العاده‌ای به دنبال دارد.

  • صافکاری با مکش

در صافکاری بدون رنگ از دستگاه ساکشن یا مکش نیز استفاده می‌کنند و موجب می‌شود که گلگیر و بدنه خودرو دقیقا به حالت اولیه باز گردد. 

  • صافکاری با چسب حرارتی

یکی از جدیدترین روش‌هایی که برای صافکاری گلگیر 207 مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده از چسب مخصوص است که آن را روی نواحی آسیب دیده تزریق می‌کنند. 

  • صافکاری با دستگاه مغناطیسی

هزینه صافکاری گلگیر 207 با دستگاه مغناطیسی نسبت به سایر روش‌های صافکاری گران‌تر است. این دستگاه از طریق ایجاد یک میدان مغناطیسی نواحی آسیب دیده را تحت تاثر قرار داده و موجب اصلاح آن می‌شود، به طوری که انگار هیچ ضربه‌ای به بدنه و گلگیر خودرو وارد نشده است. 

برخی از مراکز صافکاری مدرن و معتبر دارای خدمات صافکاری در محل هستند و می‌توانید برای استفاده از این خدمات در جهت رفع آسیب گلگیر خودرو 207 خود تنها با آن‌ها تماس برقرار نمایید و درخواست صافکاری در محل بدهید.کارشناسان این مجموعه‌ها پس از ارزیابی وضعیت خودرو شما، شدت آسیب و اجرت صافکاری که به محل اعزام می‌کنند هزینه نهایی صافکاری گلگیر 207 را اعلام می‌کنند. با توجه به اینکه خدمات صافکاری را در محل دریافت می‌کند هزینه بیشتری خواهد داشت.

صافکاری سنتی برای ترمیم گلگیر 207 مناسب‌تر است یا PDR؟

لازم است که در ابتدا اشاره کنیم هزینه صافکاری گلگیر 207 به روش سنتی خیلی کمتر است. اما بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که این شیوه صافکاری نتایج چندان مطلوبی نخواهد داشت و موجب جلب رضایت مالک خودرو نمی شود. ازاین‌رو مراکز صافکاری حرفه‌ای و معتبر سعی می‌کنند تا حد امکان از روش صافکاری بی‌رنگ و تجهیزات پیشرفته برای اصلاح خط و خش و فرورفتگی‌های  بدنه خودرو استفاده کنند تا ضمن زیباسازی ظاهر خودرو از افت قیمت خودرو هنگام فروش جلوگیری نمایند. بنابراین بهتر است تنها به جای مد نظر قرار دادن هزینه صافکاری گلگیر خودرو 207 مرکزی را انتخاب کنید که با استفاده از بهترین تجهیزات خودرو را به همان حالت قبل برگرداند. 

چه عواملی بر هزینه صافکاری گلگیر 207 موثر هستند؟

به طور کلی عوامل متعددی بر میزان هزینه‌های صافکاری موثر هستند و نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه را تحت تاثیر قرار می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • شدت و عمق آسیب و فرورفتگی‌های گلگیر و بدنه خودرو
  • نوع گلگیر و گلگیر جلو یا عقب بودن
  • روش صافکاری مورد استفاده
  • میزان کار و مدت زمان صرف شده برای صافکاری
  • مهارت و تخصص صافکار
  • اجرت صافکار 

بهترین مرکز صافکاری 207

انتخاب یک مرکز صافکاری معتبر همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی رانندگانی است که تصادف کرده‌اند. با توجه به گران شدن قیمت خودروها و لوازم جانبی آن‌ها در طی چند سال اخیر مراقبت از آن‌ها و جلوگیری از بیشتر شدن هزینه تعمیرات خودرو بسیار حائز اهمیت است. بنابراین نیاز است که یک مرکز معتبر با نیروهای متخصص و حرفه‌ای که زیر نظر اتحادیه صافکاری و نقاشی کار می‌کند انتخاب نمود. تا به این ترتیب بتوان ضمن یافتن اطمینان خاطر از کیفیت خدمات دریافتی هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز پرداخت نمود. 

اتحادیه هر ساله نرخ صافکاری برای انواع خودروهای داخلی و خارجی را تعیین می‌کند و مراکز معتبر موظف به پیروی از آن نرخ هستند. البته میزان هزینه صافکاری گلگیر 207 با توجه به شدت آسیب ممکن است تا حدودی در مراکز مختلف متفاوت باشد. ازاین‌رو نیاز است که به بهترین مرکز صافکاری 207 در شهر محل سکونت خود مراجعه کنید.

جمع بندی

خدمات صافکاری 207 ممکن است که با کیفیت‌های متفاوتی ارائه گردد. ازاین‌رو باید به مرکزی مراجعه نمود که با کیفیت‌ترین خدمات را با قیمتی مناسب در زمینه خودروهای ایرانی ارائه می‌دهد. خودروهای ایرانی مانند 207 به دلیل طراحی و جنس بدنه دارای حساسیت بالایی هستند و اگر صافکار از روش صافکاری بدون رنگ و سایر روش‌های نوین استفاده ننماید می‌تواند موجب افت قیمت شدید خودرو شود. بنابراین پیش از سپردن خودرو خود برای صافکاری حتما در مورد آن مرکز و میزان هزینه‌هایی که دریافت می‌کند اطلاعات لازم را کسب کنید. 

سوالات متداول

  • چرا روش بدون رنگ یا PDR برای صافکاری گلگیر 207 بهتر است؟

این روش در مواردی که شدت آسیب دیدگی بدنه خودرو و میزان فرورفتگی‌ها چندان زیاد نیست می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد. زیرا بدون آسیب زدن به سایر نواحی بدنه خودرو و رنگ ریزی آن نواحی موجب اصلاح گلگیر به بهترین شکل ممکن می‌شود. البته هزینه صافکاری گلگیر 207 به این روش بیشتر از سایر روش‌های سنتی و معمولی است.

  • هزینه صافکاری گلگیر 207 در سال 1402 چقدر است؟

اتحادیه صافکاری و نقاشی خودرو هر ساله نرخ نامه‌ای را برای صافکاری انواع خودروهای داخلی و خارجی و بخش‌های مختلف آن‌ها ارائه می‌دهد که هزینه صافکاری گلگیر 207 نیز بر همان اساس تعیین می‌شود. البته عوامل دیگری مانند شدت خرابی، روش صافکاری و میزان دستمزد صافکار نیز در میزان این هزینه‌ها موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید