تخفیف ویژه برای صافکاری بیش از یه قسمت خودرو تا 2 میلیون تومان برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید یا درخواست اعزام کارشناس
منتشر شده در: صافکاری خودرو
Rate this post

 خودروهای خارجی مانند هیوندا النترا در ایران از گران ترین خودروها محسوب‌ می‌شوند و اگر در اثر تصادف و یا هر علت دیگری آسیب ببینند با افت قیمت شدیدی مواجه خواهند شد. از این رو هنگامی که آسیبی به چنین خودروهایی وارد‌ می‌شود باید معتبرترین مرکز صافکاری و نقاشی هیوندا را جهت جلوگیری از ضررو زیان بیشتر انتخاب نمود. یکی از بخش‌های خودرو النترا که ممکن است حین تصادفات بیشتر آسیب ببیند گلگیرهای آن است که‌ می‌توان به دو روش صافکاری بدون رنگ و با رنگ فرورفتگی‌ها و مشکلات آن را برطرف نمود.

 اگر‌ می‌خواهید از هزینه صافکاری گلگیر النترا بیشتر مطلع شوید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

صافکاری و نقاشی بدنه و گلگیر هیوندای النترا

صافکاری و نقاشی خودرو هیوندای النترا فرآیندی کاملا تخصصی است و باید توسط نیروهایی که دارای دانش و مهارت کافی در زمینه رفع هر گونه فرورفتگی و خراش در بدنه خودرو هستند انجام شود. ازاین‌رو هزینه صافکاری آن نسبت به خودروهای داخلی بیشتر است و به دقت و حساسیت بیشتری نیاز دارد.

هزینه صافکاری بدون رنگ النترا با توجه به نوع و میزان آسیب دیدگی بدنه خودرو، مهارت صافکار، تجهیزات مورد استفاده و محل دریافت خدمات متفاوت باشد. اما به طور کلی هزینه صافکاری pdr یا بدون رنگ این خودرو در مقایسه با صافکاری با رنگ و نقاشی آن کمتر است و در مدت زمان کوتاه‌تری انجام‌ می‌شود. 

میزان هزینه صافکاری بدون رنگ عمدتا بر اساس سطح آسیب دیدگی گلگیر و سایر قسمت‌های بدنه خودرو، نیاز به تعویض قطعات، میزان کاری که روی خودرو انجام‌ می‌شود و مدت زمان مورد نیاز جهت تعمیر تخمین زده‌ می‌شود. علاوه بر این هزینه نگهداری، تعمیر تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده نیز‌ می‌تواند هزینه نهایی صافکاری pdr النترا را تحت تاثیر قرار دهد. 

در صورتی که شدت آسیب دیدگی خودرو زیاد باشد نیاز به صافکاری با رنگ و نقاشی خواهد داشت، که هزینه این نوع صافکاری نیز با توجه جنس رنگ مورد استفاده، نوع رنگ خودرو، کارهایی که بر روی بدنه خودرو انجام‌ می‌شود تا سطحی صاف و صیقلی داشته باشد و همچنین دستمزد و مهارت صافکار متفاوت است. بنابراین توصیه‌ می‌شود جهت تعیین دقیق هزینه‌های صافکاری خودرو خود حتما با تعمیرکاران و صافکاران قابل اعتماد صحبت کنید و برای تخمین قیمت به صورت حضوری به مرکز صافکاری مراجعه نمایید. 

چگونه هزینه صافکاری گلگیر النترا تعیین‌ می‌شود؟

 در صورتی که صافکاری بدون رنگ برای خودرو النترا انجام شود با توجه به نوع و میزان آسیب نمی‌توان قیمت مشخصی را برای آن اعلام نمود. زیرا ممکن است که این فرآیند توسط افراد کم تجربه و مراکز غیر تخصصی انجام شده باشد که معمولا هزینه کمتری دریافت‌ می‌کنند اما نمی‌توان انتظار داشت که همیشه نتایج عالی و تضمین شده‌ای داشته باشند.

اما اگر صافکاری بدون رنگ گلگیر النترا توسط مراکز صافکاری معتبر که از دستگاه‌ها و تجهیزات حرفه ای استفاده‌ می‌کنند و نیروهای متخصص و کارآزموده ای دارند انجام شده باشد قطعا هزینه دریافتی آن‌ها بیشتر خواهد بود، اما‌ می‌توانید از کیفیت نهایی کار اطمینان خاطر داشته باشید.

به طور کلی صافکاری با توجه به تاثیری که در شکل ظاهری خودرو دارد، از جمله تعمیرات پر ریسک محسوب‌ می‌شود. از طرفی بدنه خودرو النترا همانند سایر خودروها از قطعات داخلی آن نیز محافظت‌ می‌نماید و در صورتی که آسیب وارد شده به بدنه و گلگیر خودرو به خوبی و در اسرع وقت رفع نشود‌ می‌تواند موجب ورود گرد و غبار به بخش‌های داخلی خودرو شود. در نتیجه اجزای داخلی خودرو خیلی سریع‌‌تر خراب شده و به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین برای صافکاری النترا باید تعمیرکاری را انتخاب کنید که بتواند صافکاری این خودرو جذاب را به بهترین شکل ممکن و بدون تاثیر گذاری منفی به روی قیمت آن انجام دهد. 

اجرت صافکاری گلگیر النترا

یکی از مهم‌ترین موارد در تعیین هزینه صافکاری گلگیر النترا اجرت نیروی صافکار است. هر چقدر که فرد دانش و مهارت بیشتری در زمینه صافکاری و از بین بردن فرورفتگی‌ها و خط وخش‌های بدنه خودرو داشته باشد نسبت به یک فرد غیر متخصص هزینه بیشتری دریافت خواهد نمود. برخی از مراکز صافکاری قیمت‌های پایینی را برای رفع عیوب گلگیر النترا یا سایر قسمت‌های بدنه آن پیشنهاد‌ می‌دهند که‌ می‌تواند بسیار وسوسه کننده باشد، اما باید به این نکته توجه نمود که خودرو النترا به دلیل قیمت بالا و جنس بدنه و قطعاتی که در آن به کار رفته بسیار حساس است و باید صافکاری آن توسط نیروهای حرفه‌ای انجام شود تا عیوب ظاهری آن به طور کامل بدون آنکه کوچکترین آثاری از آن باقی بماند برطرف شود.

 بنابراین بهتر است با انتخاب یک مرکز صافکاری معتبر با نیروهای متخصص صافکاری خودرو خود را به آن‌ها بسپارید و با پرداخت مبلغ بیشتری به عنوان اجرت صافکاری از کیفیت نهایی کار و حفظ ارزش واقعی خودروتان اطمینان حاصل نمایید. اجرت صافکاری نیز همانند هزینه صافکاری هر ساله توسط اتحادیه صافکاری و نقاشی خودرو تعیین‌ می‌شود که میزان آن با توجه به کیفیت کار و مهارت فرد صافکار‌ می‌تواند مقداری بیشتر یا کمتر باشد. 

جمع بندی

هزینه صافکاری گلگیر النترا با توجه به میزان عمق فرورفتگی‌ها و آسیب‌های جزئی، قسمت صدمه دیده بدنه خودرو، مهارت صافکار، روش صافکاری و دستگاه‌های مورد استفاده و همچنین محل دریافت خدمات می‌تواند متفاوت باشد. برای دریافت با کیفیت‌ترین خدمات در زمینه صافکاری خودروی هیوندا النترا حتما به یک مرکز معتبر و مجهز که سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد مراجعه نمایید. 

سوالات متداول

  • آیا صافکاری PDR برای خودروهای النترا دارای خط و خش عمیق مناسب است؟

خیر، این روش تنها برای خط وخش‌های سطحی که به عمق لایه رنگ نفوذ نکرده‌اند‌ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد و در سایر موارد و فرورفتگی‌های عمیق حتما باید از روش صافکاری با رنگ و یا نقاشی استفاده شود.  

  • چگونه بهترین روش را برای صافکاری گلگیر النترا انتخاب کنیم؟

صافکاری گلگیر النترا و انتخاب بهترین روش را باید به یک مرکز معتبر و صافکاران حرفه‌ای و کارآزموده بسپارید تا با بررسی وضعیت فرورفتگی‌های خودرو شما بتوانند مناسب‌ترین روش را تشخیص دهید و پیاده سازی نمایند و ظاهر خودرو را به شکل قبل بازگردانند.

کلمه کلیدی

هزینه صافکاری گلگیر النترا

متا تاتیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید