تخفیف ویژه برای صافکاری بیش از یه قسمت خودرو تا 2 میلیون تومان برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید یا درخواست اعزام کارشناس

هزینه صافکاری گلگیر سانتافه

منتشر شده در: صافکاری خودرو
Rate this post

خودروهای کره ای طرفداران بسیاری در بازار ایران دارند و خودروی هیوندا سانتافه نیز به عنوان یک خودرو شاسی بلند جوان پسند از محبوبیت خاصی در میان مردم پیدا کرده است. این خودروها با وجود ویژگی‌های منحصر به فرد و بدنه مستحکم و قوی که دارند باز هم ممکن است در اثر تصادف آسیب ببیند و به تعمیر و صافکاری نیاز پیدا کنند. اما صافکاری این خودروهای گران قیمت را نمی‌توان به هر فردی سپرد  و به دانش و تخصص خاصی نیاز دارد. ازاین‌رو هزینه صافکاری آن نیز نسبت به خودروهای داخلی بیشتر است. 

اگر می‌خواهید در مورد هزینه صافکاری گلگیر سانتافه اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تعمیر و صافکاری هیوندای سانتافه

اگر بخواهیم سانتافه را یک خودرو قدرتمند و بدون هیچگونه عیب و نقص هم معرفی کنیم باز هم در اثر تصادف بدنه آن آسیب می‌بیند و با توجه به شدت صدمات وارد شده به آن دچار فرورفتگی‌های عمیق یا سطحی خواهد شد. 

ازاین‌رو صافکاری هیوندا سانتافه به یکی از مشاغل پردرآمد تبدیل شده است. زیرا تمامی مراکز صافکاری نمی‌توانند خدماتی را برای اصلاح عیوب ظاهری این خودرو کره‌ای ارائه دهند. در واقع صافکاری این کراس اور محبوب باید توسط تکنسین‌های ماهر که دانش و تخصص بالایی دارند و همچنین از تجهیزات بروزی استفاده می‌کنند انجام شود تا فرورفتگی‌های بدنه خودرو بدون کوچکترین آسیبی به سایر قسمت‌های بدنه و رنگ آن برطرف شود و همانند روز اول گردد.

صافکاری فرورفتگی گلگیر سانتافه

گلگیرهای خودرو از جمله قسمت‌هایی هستند که در تصادفات بیشترین صدمه به آن‌ها وارد می‌شود و دچار خط و خش و فرورفتگی می‌شوند. هزینه صافکاری گلگیر سانتافه یکسان نیست و در گلگیرهای جلو و عقب خودرو متفاوت است. برای صافکاری سانتافه معمولا از تجهیزات و دستگاه‌های خاصی مانند دستگاه مکش استفاده می‌شود. 

با استفاده از این دستگاه نواحی فرورفته گلگیر و بدنه خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون رنگ‌ریزی خودرو به حالت قبل باز می‌گردد و سطح بدنه کاملا صاف و صیقلی خواهد شد. اما شیوه استفاده از دستگاه مکنده بسیار حائز اهمیت است و حتما باید صافکاری سانتافه را به مراکز صافکاری هیوندا مجهز و مدرن که تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارند سپرد تا خودرو دچار افت قیمت نشود.

هزینه صافکاری گلگیر سانتافه

هزینه صافکاری گلگیر سانتافه به عوامل مختلفی مانند میزان و شدت آسیب دیدگی، رنگ بدنه خودرو، عمیق یا سطحی بودن فرورفتگی ها، روش صافکاری ، تجهیزات مورد استفاده، دستمزد صافکار و محل ارائه خدمات بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان نرخ دقیقی را برای صافکاری این خودروها اعلام نمود. البته تعرفه صافکاری بخش‌های مختلف خودروهای داخلی و خارجی هر ساله در اختیار مراکز مجاز صافکاری قرار می‌گیرد که موظف هستند از آن پیروی کنند.

 اما پارامترهای دیگری نیز مانند میزان سابقه کار و مهارت صافکار وجود دارد که می‌تواند قیمت صافکاری را افزایش دهد. ازاین‌رو نیاز است که برای اطلاع از هزینه دقیق صافکاری گلگیر سانتافه عکسی از خودرو خود تهیه کنید و به مرکز صافکاری ارسال نمایید تا کارشناسان مجرب آن میزان هزینه را تخمین بزنند. همچنین می‌توانید به صورت حضوری از هزینه نهایی صافکاری سانتافه خود مطلع شوید.

با توجه به اینکه هزینه صافکاری گلگیر سانتافه بالاست، سعی کنید در میان تمامی مراکز موجود یک مرکز قابل اعتماد که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که بهترین خدمات را منصفانه ارائه می‌دهد انتخاب کنید تا ضمن صافکاری خودرو و رفع مشکلات ظاهری آن هزینه‌های خود را کاهش دهید.

هزینه نقاشی گلگیر سانتافه

در صافکاری با رنگ نیاز است که بدنه خودرو با دقت و مهارت کافی توسط نیروهای متخصص نقاشی شود تا ظاهر آن همانند قبل گردد و آثاری از نقاشی روی بدنه خودرو باقی نماند. انتخاب رنگ متناسب با رنگ بدنه خودرو در این روش بسیار دشوار است و به تخصص خاصی نیاز دارد، زیرا در صورتی که یک رنگ نامناسب انتخاب شود نه تنها هزینه بالایی برای مشتری خواهد داشت بلکه موجب نارضایتی وی و متحمل شدن ضرر و زیان دوباره می‌گردد. 

رنگ‌هایی مانند سفید و سیاه از رایج‌ترین رنگ‌های خودرو هستند که انتخاب آن‌ها برای نقاشی خودرو چندان سخت نیست و هزینه مناسب‎تری دارند. اما هزینه نقاشی خودروهای سانتافه‌ای که به رنگ سربی، سربی تیره، شرابی، قرمز و یا آبی هستند به دلیل کمیاب بودن رنگ آن‌ها و همچنین نیاز داشتن به یک رنگ دقیق بالاتر است. 

علاوه بر این خدماتی که خودرو در حین نقاشی نیاز دارد و همچنین مدت زمانی که صافکاری و نقاشی خودرو طول می‌کشد می‌تواند هزینه نهایی نقاشی گلگیر سانتافه را تحت تاثیر قرار دهد. از طرفی به دلیل وارداتی بودن قطعات سانتافه نوسانات قیمت ارز نیز در صورتی که خودرو به تعویض قطعه هم نیاز داشته باشد می‌تواند موجب افزایش هزینه صافکاری آن شود. بنابراین همانطور که مشاهده می‌کنید امکان مشخص نمودن هزینه صافکاری گلگیر سانتافه وجود ندارد. 

جمع بندی

هزینه صافکاری گلگیر سانتافه و سایر قسمت‌های خودرو پس از تصادفات به یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان این خودروها تبدیل شده است. زیرا نه تنها این هزینه قیمت بالایی دارد بلکه اگر به صورت حرفه‌ای انجام نشود می‌تواند موجب افت شدید قیمت خودرو گردد. بنابراین با توجه به این موضوع به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک مرکز صافکاری که دارای سال‌ها تجربه در این زمینه است و توانسته رضایت مشتریان بسیاری را جلب نماید و بهترین خدمات صافکاری سانتافه را با قیمت مناسبی می‌دهد انتخاب نمایید. تا بتوانید بهترین نتایج را دریافت کنید و از افت قیمت سانتافه در حین خرید و فروش جلوگیری کنید.

سوالات متداول

  • قیمت نقاشی خودرو سانتافه در سال 1402 چقدر است؟

قیمت نقاشی سانتافه به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به میزان رنگ مورد استفاده، میزان آسیب وارد شده به بدنه و رنگ خودرو اشاره نمود. در مراجعه حضوری پس از ارزیابی خودرو توسط کارشناسان قیمت نقاشی کامل بدنه سانتافه مشخص می‌شود.

  • آیا هزینه صافکاری تمامی بخش‌های بدنه سانتافه یکسان است؟

خیر، هر یک از بخش‌های بدنه سانتافه مانند در، سقف، کاپوت و گلگیر با توجه به میزان آسیبی که دیده‌اند هزینه صافکاری آن‌ها متفاوت است. هر چقدر میزان دسترسی به قسمت آسیب دیده سخت‌تر باشد هزینه صافکاری بیشتری خواهد داشت. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید