تخفیف ویژه برای صافکاری بیش از یه قسمت خودرو تا 2 میلیون تومان برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید یا درخواست اعزام کارشناس
منتشر شده در: صافکاری خودرو
Rate this post

هیوندای سوناتا از محبوب‌ترین خودروهای کره‌ای در بازار ایران است. این خودرو خانوادگی و سایز بزرگ نیز همانند سایر خودروها ممکن است در حین گذر از سطح شهر دچار سانحه تصادف شود و گلگیر و یا بخش دیگری از آن آسیب ببیند. با توجه به قیمت بالای خودروهای خارجی و همچنین موجود نبودن تمامی قطعات آنها داخل کشور، اگر به درستی صافکاری نشوند با افت قیمت شدیدی مواجه خواهند شد. ازاین‌رو ترمیم سوناتا را حتما باید به یک مرکز صافکاری حرفه‌ای و معتبر سپرد تا دیگر هزینه‌ای بابت تعمیر مجدد نداشته باشد. 

اگر می‌خواهید در مورد هزینه صافکاری گلگیر سوناتا اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

صافکاری گلگیر سوناتا

خودرو لوکس و وارداتی سوناتا با توجه به جنس بدنه خاصی که دارد در صورتی که دچار آسیب و بی رنگی شده باشد به صافکاری با استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای صافکاری دقیقی نیاز دارد تا مجددا به حالت اولیه و زیبای خود بازگردد. برای این منظور به طور کلی دو روش صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتخاب روش مناسب باید توسط کارشناسان و صافکاران مجرب صورت گیرد و اگر روش نامناسبی استفاده شود می‌تواند موجب افت شدید قیمت اتومبیل شود. 

هزینه صافکاری گلگیر سوناتا با توجه به روشی که برای این منظور توسط نیروهای صافکار متخصص و ماهر مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت است. به کارگیری روش صافکاری با رنگ سوناتا ضرری برای بدنه این خودرو لوکس نخواهد داشت، اما در هنگام خرید و فروش موجب می‌شود که خودرو با افت قیمت شدیدی مواجه گردد. در واقع این موضوع نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت نهایی خودروهای دست دوم دارد. بنابراین بهتر است با پرداخت هزینه صافکاری گلگیر سوناتا به روش بدون رنگ از افت قیمت خودرو تا حد قابل توجهی جلوگیری کنید.

هزینه صافکاری PDR سوناتا چقدر است؟

با توجه به رنگ و جنس بدنه این خودرو نیاز است که تعمیر و ترمیم آن با نهایت دقت انجام شود تا آثاری از فرآیند صافکاری روی بدنه آن به جای نماند. با صافکاری PDR و انجام آن توسط نیروهای متخصص که دارای دانش و مهارت کافی در این زمینه هستند می‌توان به این مهم دست یافت و تمامی مشکلات ایجاد شده در بدنه خودرو و گلگیرها را حل نمود.

هزینه صافکاری گلگیر سوناتا به این روش اگرچه کمی بالاست، اما مزایای بسیاری دارد که نباید آن‌ها را نادیده گرفت. از مهم‌ترین مزایای صافکاری PDR سوناتا می‌توان به عدم نیاز به رنگ کردن خودرو، بازگرداندن خودرو دقیقا به حالت اولیه، جلوگیری از افت قیمت خودرو، عدم نیاز به بازکردن بیشتر قطعات برای صافکاری و دقت بالای ابزارهای صافکاری بدون رنگ اشاره نمود. یکی از پرکاربردترین ابزارها در صافکاری بدون رنگ میله‌های صافکاری هستند که موجب می‌شوند بدنه فلزی خودرو به خوبی بدون آنکه آسیب بیشتری  به آن وارد شود به حالت قبل بازگردد. هزینه صافکاری به این روش با توجه به میزان تخصص و مهارت صافکار متغیر بوده و در مراکز معتبر که پیرو نرخ اتحادیه هستند این مبلغ منصفانه‌تر است.

هزینه صافکاری گلگیر سوناتا با لیسه گیری

هزینه صافکاری سوناتا به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به محل آسیب دیده، عمق و میزان فرورفتگی قسمت صدمه دیده، رنگ بدنه خودرو، روش صافکاری، ابزار و تجهیزات مورد استفاده و مهارت و تخصص صافکار و نقاش خودرو اشاره نمود. یکی از روش‌هایی که برای از بین بردن خراش‌های عمیق روی بدنه خودرو سوناتا مورد استفاده قرار می‌گیرد لیسه‌گیری است. 

با این تکنیک بدنه خودرو کاملا بدون عیب و نقش خواهد شد اما دیگر افت قیمتی صورت نمی‌گیرد. همچنین لیسه‌گیری از ریختن رنگ و زنگ زدگی لایه‌های فلزی بدنه خودرو جلوگیری می‌کند. وجود تمامی این مزایا موجب افزایش هزینه صافکاری گلگیر سوناتا با لیسه گیری می‌شود. برای دریافت بهترین نتایج با کیفیت بالا باید صافکاری به این روش توسط نیروهای متخصص و کارآزموده انجام شود. 

هزینه نقاشی خودرو سوناتا

صافکاری و نقاشی خودروهای خارجی و گران قیمتی مانند سوناتا بیشتر حائز اهمیت است، زیرا کوچک‌ترین اشتباهی در این فرآیند می‌تواند یک خسارت کوچک را منجر به کاهش شدید قیمت خودرو هنگام خرید و فروش نماید. ازاین‌رو لازم است که مالکین این خودروها در انتخاب مرکز صافکاری بیشتر دقت نمایند و آن را به افراد متبحر در این زمینه بسپارند تا با نهایت دقت و ظرافت بتوانند مشکلات خودرو را از بین ببرند و ظاهر زیبای آن را حفظ کنند. 

در صورتی که صافکار مجرب تشخیص دهد که میزان آسیب وارد شده به گلگیر به حدی زیاد است که باید صافکاری با رنگ یا همان نقاشی انجام شود، باید از این روش استفاده نمود. البته مراکز صافکاری معتبر و با سابقه دارای دستگاه‌های تخصصی پیشرفته‌ای جهت تعیین رنگ خودرو و رفع عیوب خودرو هستند و می‌توانند با نهایت ظرافت تمامی فرورفتگی‌ها و انحناهای ایجاد شده در لبه‌های گلگیر و سایر بخش‌های آسیب دیده بدنه خودرو را برطرف نمایند و بهترین نتایج را به ارمغان آورند. معمولا از نقاشی خودرو سوناتا جهت رفع آسیب‌های جدی به وجود آمده روی درب، بدنه کلی خودرو، کاپوت و گلگیرها استفاده می‌شود. 

هزینه صافکاری گلگیر سوناتا یا همان نقاشی آن با توجه به میزان کاری که باید روی خودرو انجام شود و مدت زمانی که برای این امر صرف می‌شود و میزان اجرت صافکاری متفاوت است. از طرفی وارداتی بودن قطعات این خودرو و نوسانات قیمت ارز نیز موجب شده که امکان اعلام قیمت دقیقی برای آن وجود نداشته باشد. بنابراین جهت اطلاع از قیمت دقیق صافکاری و نقاشی گلگیر سوناتا حتما باید به مراکز صافکاری معتبر مراجعه نمایید. 

جمع بندی

صافکاری گلگیر سوناتا با توجه به شدت ضربه و آسیب وارد شده به آن به روش‌های مختلفی توسط مراکز صافکاری انجام می‌شود که هزینه‌های آن را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. با توجه به این مسئله می‌توانید برای اطلاع از قیمت نهایی صافکاری خودرو خود یک عکس از بخش آسیب دیده آن تهیه کنید و برای کارشناسان مجموعه صافکاری معتبر ارسال کنید و یا اینکه به صورت حضوری مراجعه نمایید. در صورتی که نقاشی بدنه خودرو شما به صورت حرفه‌ای انجام شود در هنگام فروش آن با مشکل مواجه نخواهید شد، بنابراین در انتخاب مرکز صافکاری و نقاشی دقت بیشتری داشته باشید. 

سوالات متداول

  • در چه مواقعی به صافکاری گلگیر سوناتا نیاز است؟

اگر بدنه و گلگیر سوناتا در اثر ضربه یا تصادف آسیب جزئی دیده باشد خودرو به صافکاری نیاز دارد تا بتواند به همان شکل اولیه و زیبا خود باز گردد.

  • آیا نقاشی سوناتا موجب افت قیمت آن خواهد شد؟

در صورتی که نقاشی خودرو سوناتا با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تخصصی و توسط یک صافکار مجرب و حرفه‌ای انجام شود هیچ‌گونه آثاری از صافکاری و نقاشی بر روی بدنه آن نخواهد ماند، ازاین‌رو احتمال اینکه خودرو افت قیمت پیدا کند بسیار کم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید