تخفیف ویژه برای صافکاری بیش از یه قسمت خودرو تا 2 میلیون تومان برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید یا درخواست اعزام کارشناس
منتشر شده در: صافکاری خودرو
Rate this post

صافکاری خودرو مزدا 3 با توجه به اینکه یکی از خودروهای وارداتی بوده با پیچیدگی‌های بسیاری همراه است. کاهش تولید این خودرو در طی چند سال اخیر و کمیاب شدن قطعات و لوازم جانبی آن در کشور موجب شده صافکاری آن با نوسانات و چالش‌های بسیاری روبرو شود. این خودرو شیک و همه پسند دارای طرفداران بسیاری است و بخشی از تصادفات در جاده‌های کشور به مزدا3 مربوط‌ می‌شود. هزینه‌های تعمیرات و صافکاری این خودرو نسبت به خودروهای داخلی بیشتر است.

 اگر‌ می‌خواهید در مورد هزینه صافکاری گلگیر مزدا 3 اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی گلگیرهای مزدا 3

طراحی گلگیرهای مزدا 3 به نحوی انجام شده که کمترین فضا را اشغال‌ می‌کنند. گلگیرهای جلوی این خودرو محبوب به دلیل طراحی خاصی که دارند کمتر دچار آسیب دیدگی‌ می‌شوند. این در حالی است که گلگیرهای عقب آن خیلی بیشتر در معرض آسیب قرار دارند. از این رو هنگام صافکاری گلگیر مزدا 3 صافکار ابتدا سپر خودرو را باز‌ می‌نماید تا بتواند با استفاده از روش‌های متنوع صافکاری بدون رنگ به صافکاری آن‌ها بپردازد.

قیمت صافکاری گلگیر مزدا 3 چقدر است؟

خودروهای مزدا 3 دارای رنگبندی‌های متفاوت و شاخصه‌ها و جزئیات جدید و نوینی هستند که موجب‌ می‌شوند تغییرات چشمگیری در هزینه‌های صافکاری آن‌ها به وجود آید. ازاین‌رو نیاز است که ضمن توجه به این موارد پس از تحقیق و بررسی در مورد بهترین مراکز صافکاری خودروهای خارجی مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. 

به طور کلی در تعیین هزینه صافکاری گلگیر مزدا 3 و سایر قسمت‌های آن عوامل متعددی نقش دارند که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به روش صافکاری اشاره نمود. اگر صافکار از روش‌های نوین و دستگاه‌های پیشرفته‌ای مثل دستگاه مغناطیسی برای صافکاری گلگیر استفاده نماید، قطعا هزینه آن نسبت به روش‌های معمولی بیشتر خواهد بود. با این تفاوت که نتایج بسیار حرفه‌ای و فوق‌العاده‌ای به همراه دارد. 

قیمت صافکاری گلگیر مزدا 3 با دستگاه ساکشن

مراکز صافکاری تخصصی خودرو برای صافکاری گلگیر مزدا 3 از ساکشن یا همان دستگاه مکش نیز استفاده‌ می‌کنند. این روش اگر توسط نیروهای مجرب و متخصص انجام شود‌ می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین نتایج را به دنبال داشته باشد و خودرو را دقیقا به همان شکل اول بازگرداند. 

هزینه صافکاری گلگیر مزدا 3 با دستگاه مکش نسبت به روش سنتی بالاتر است و در این روش تمامی فرورفتگی‌های بدنه به خوبی و بدون آنکه به رنگ خودرو آسیب وارد شود ترمیم‌ می‌گردد. 

هزینه صافکاری گلگیر مزدا 3 با استفاده از دستگاه لیزری

نیروهای صافکاری متخصص و مجرب با ارزیابی شرایط خودرو و شدت آسیب دیدگی بدنه و گلگیرها تصمیم‌ می‌گیرند که با استفاده از کدام روش صافکاری‌ می‌توانند مشکلات آن را برطرف نمایند. یکی از بهترین و دقیق‌ترین روش‌های صافکاری خودرو، صافکاری با دستگاه لیزر است که موجب تحریک مولکول‌های بدنه خودرو و هدایت آن‌ها به سمت فرورفتگی‌ها و نواحی آسیب دیده‌ می‌شود. 

نتایج فوق‌العاده این روش موجب شده که طرفداران بسیاری داشته باشد. هزینه صافکاری مزدا3 با لیزر نیز همانند سایر روش‌ها هر ساله توسط اتحادیه صافکاری و نقاشی با در نظر گرفتن پارامترهایی مشخص و به مراکز اعلام‌ می‌شود. در مراکز نیز با توجه به آن نرخنامه و شدت آسیب دیدگی خودرو هزینه نهایی صافکاری را به مشتری اعلام‌ می‌کنند. بنابراین نمی‌توان مبلغ دقیقی را برای صافکاری گلگیر مزدا 3 اعلام نمود.

در چه مواقعی به نقاشی گلگیر مزدا 3 نیاز داریم؟

در مواقعی که خودرو مزدا3 دچار آسیب دیدگی کم و جزئی شده باشد به راحتی‌ می‌توان با روش‌های مختلف صافکاری بدون رنگ مشکل را حل نمود و فرورفتگی‌ها را از بین برد. اما گاهی اوقات شدت آسیب دیدگی به حدی زیاد است که نمی‌توان فرورفتگی‌ها را با صافکاری ترمیم نمود و خودرو به نقاشی، سمباده کشی و بتونه کاری نیاز دارد تا سطح آن کاملا صاف و صیقلی شود. 

قیمت نقاشی با صافکاری گلگیر مزدا 3 با یکدیگر متفاوت است و با توجه به اینکه این خودرو مدل‌های متفاوتی دارد، برای اطلاع از هزینه دقیق تعمیرات آن حتما باید به صورت حضوری به مرکز تخصصی صافکاری مراجعه نمایید یا عکس خودرو را برای کارشناسان آن مجموعه ارسال کنید. توجه داشته باشید با توجه به قیمت بالای این خودروها و چندان در دسترس نبودن لوازم و قطعات جانبی آن‌ها بهتر است که صافکاری و نقاشی مزدا3 را حتما به یک مرکز معتبر و مجهز با کادری متخصص و حرفه‌ای بسپارید تا بتوانید بهترین نتایج را دریافت کنید و از افت قیمت خودرو جلوگیری نمایید. 

جمع بندی

خودرو مزدا 3 یکی از پرطرفدارترین خودروهای کمپانی مزدا در ایران است. به همین دلیل شاهد تعداد زیادی از آن در خیابان‌های شهر هستیم و این خودروها نیز همانند سایر خودروها گاهی اوقات دچار تصادفات یا حوادث مختلفی‌ می‌شوند. با توجه به موارد ذکر شده اگر گلگیر خودرو مزدا 3 شما دچار فرورفتگی و آسیب شد هرگز نگران نباشید، کافی است که به بهترین مرکز صافکاری و نقاشی خودرو که خدمات متنوعی را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه‌ می‌دهد و از نرخ نامه اتحادیه پیروی‌ می‌کند مراجعه نمایید تا با پرداخت هزینه‌ای مناسب بتوانید خودرو را مانند روز اول نمایید.

سوالات متداول

  • چگونه‌ می‌توانیم بهترین صافکاری مزدا 3 را پیدا کنیم؟

برای یافتن بهترین مراکز تخصصی نقاشی و صافکاری مزدا 3 کافی است که در اینترنت جستجو کنید تا لیستی از معتبرترین مراکز نزدیک به محل سکونت شما برایتان نمایش داده شود. 

  • هزینه صافکاری و نقاشی گلگیر مزدا 3 در سال 1402 چقدر است؟

هزینه صافکاری گلگیر مزدا 3 با توجه به میزان آسیب خودرو، مدت زمانی که برای تعمیر خودرو و رفع ایرادات آن صرف‌ می‌شود و همچنین روش و دستگاه مورد استفاده و تخصص و مهارت صافکار متفاوت است. این هزینه‌ می‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متفاوت است. 

کلمه کلیدی

هزینه صافکاری گلگیر مزدا 3

متا تایتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید